Sta??a opieka serwisowa
Serwis sprzÄ?tu i oprogramowania
Proponujemy Pa??stwu us??ugi w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz napraw, modernizacji i konserwacji sprzÄ?tu komputerowego.
W naszym zespole mamy wykwalifikowanych specjalistów posiadajÄ?cych wieloletnie do??wiadczenie w naprawach urzÄ?dze?? komputerowych.
Obecnie w ramach serwisu sprzÄ?tu i oprogramowania realizujemy us??ugi (sta??e oraz awaryjne):
- diagnoza, serwis i usuwanie usterek technicznych sprzÄ?tu oraz sieci komputerowych
- naprawy, przeróbki, modernizacje komputerów
- konfiguracjÄ? i diagnostykÄ? sprzÄ?tu
- konserwacja komputerów i urzÄ?dze?? peryferyjnych
- wymiana i sprzeda?? materia??ów eksploatacyjnych do drukarek
- instalacje nowych urzÄ?dze??, kart i rozszerze??
- odzyskiwanie danych z uszkodzonych no??ników i plików.
- okresowe przeglÄ?dy sprzÄ?tu
- pod??Ä?czanie do sieci nowego sprzÄ?tu
- us??ugi instalacji oraz re-instalacji systemów operacyjnych Windows oraz NetWare
- diagnozowanie i usuwanie problemów z oprogramowaniem i systemami operacyjnymi,
- usuwanie wirusów i dialerów
- serwis oprogramowania (sta??y i awaryjny) w tym instalacjÄ?, konfiguracjÄ? i rekonfiguracjÄ? oprogramowania u??ytkowego i systemów sieciowych, administracjÄ? sieci (Windows NT, Novell), usuwanie awarii oprogramowania oraz baz danych;
- diagnostykÄ? uszkodze??, naprawy w przypadku awarii sprzÄ?tu komputerowego, urzÄ?dze?? sieciowych oraz fiskalnych (autoryzowany serwis);
- okresowÄ? konserwacjÄ? sprzÄ?tu, sieci oprogramowania (w ramach umowy);
- modernizacjÄ? i rozbudowÄ? systemów informatycznych (sieÄ?, sprzÄ?t, oprogramowanie);
- konsultacje telefoniczne dotyczÄ?ce obs??ugi mikrokomputerów, drukarek;
W ramach serwisu zapewniamy:
maksymalny czas reakcji na zg??oszenie awarii do 48 godzin - gdy wystÄ?pi konieczno??Ä? bezpo??redniego kontaktu serwisanta z klientem;
w wiÄ?kszo??ci przypadków znacznie krótszy czas reakcji - gdy istnieje mo??liwo??Ä? (warunki techniczne) zdalnego rozwiÄ?zania problemu bez konieczno??ci osobistej obecno??ci pracownika firmy u klienta.
Na ??yczenie klienta prowadzimy tak??e serwis poza godzinami pracy firmy, na indywidualnie ustalonych z klientem warunkach.