SprzedaĹź sprzÄtu i oprogramowania
Proponujemy PaĹstwu usĹugi w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz napraw, modernizacji i konserwacji sprzÄtu komputerowego.
W naszym zespole mamy wykwalifikowanych specjalistĂłw posiadajÄ
cych wieloletnie doĹwiadczenie w naprawach urzÄ
dzeĹ komputerowych.
Obecnie w ramach serwisu sprzÄtu i oprogramowania realizujemy usĹugi (staĹe oraz awaryjne):
- diagnoza, serwis i usuwanie usterek technicznych sprzÄtu oraz sieci komputerowych
- naprawy, przerĂłbki, modernizacje komputerĂłw
- konfiguracjÄ i diagnostykÄ sprzÄtu
- konserwacja komputerĂłw i urzÄ
dzeĹ peryferyjnych
- wymiana i sprzedaĹź materiaĹĂłw eksploatacyjnych do drukarek
- instalacje nowych urzÄ
dzeĹ, kart i rozszerzeĹ
- odzyskiwanie danych z uszkodzonych noĹnikĂłw i plikĂłw.
- okresowe przeglÄ
dy sprzÄtu
- podĹÄ
czanie do sieci nowego sprzÄtu
- usĹugi instalacji oraz re-instalacji systemĂłw operacyjnych Windows oraz NetWare
- diagnozowanie i usuwanie problemĂłw z oprogramowaniem i systemami operacyjnymi,
- usuwanie wirusĂłw i dialerĂłw
- serwis oprogramowania (staĹy i awaryjny) w tym instalacjÄ, konfiguracjÄ i rekonfiguracjÄ oprogramowania uĹźytkowego i systemĂłw sieciowych, administracjÄ sieci (Windows NT, Novell), usuwanie
- awarii oprogramowania oraz baz danych;
- diagnostykÄ uszkodzeĹ, naprawy w przypadku awarii sprzÄtu komputerowego, urzÄ
dzeĹ sieciowych oraz fiskalnych (autoryzowany serwis);
- okresowÄ
konserwacjÄ sprzÄtu, sieci oprogramowania (w ramach umowy);
- modernizacjÄ i rozbudowÄ systemĂłw informatycznych (sieÄ, sprzÄt, oprogramowanie);
- konsultacje telefoniczne dotyczÄ
ce obsĹugi mikrokomputerĂłw, drukarek;
W ramach serwisu zapewniamy:
maksymalny czas reakcji na zgĹoszenie awarii do 48 godzin - gdy wystÄ
pi koniecznoĹÄ bezpoĹredniego kontaktu serwisanta z klientem;
w wiÄkszoĹci przypadkĂłw znacznie krĂłtszy czas reakcji - gdy istnieje moĹźliwoĹÄ (warunki techniczne) zdalnego rozwiÄ
zania problemu bez koniecznoĹci osobistej obecnoĹci pracownika firmy u klienta.
Na Ĺźyczenie klienta prowadzimy takĹźe serwis poza godzinami pracy firmy, na indywidualnie ustalonych z klientem warunkach.